본문으로 바로가기

The world is just awesome song! Boom De Ya Da!

category 미디어 2009. 4. 22. 01:42
반응형
디스커버리 채널을 보다가 본 Discover Channel 광고 I love the World!!!

Boom de ya da!

The World is Just Awesome!



  

-It never gets old, huh?
-절대 늙지 않는것 같지 않아?

-Nope!
-그런거 같아.

-It kinda makes you wanna...
-어쩐지 그런 기분이 들지 않아?

-Break in the song?
-갑자기 노래 부르고 싶어지는?

-Yep!
-응!


I love the mountains,
나는 산들이 좋아~

I love the clear blue sky.
나는 맑은 푸른 하늘이 좋아~

I love big bridges,
나는 커다란 다리가 좋아,

I love when Great Whites fly.
나는 백상아리가 물 위로 뛰어 오를 때가 좋아~

I love the whole world, and all its sights and sounds.
나는 세상의 모든 풍경과 소리가 좋아~

Boom de yada, boom de yada, boom de yada, boom de Yada.
붐 디 야다~! 붐 디 야다~! 붐 디 야다~! 붐 디 야다~!


I love the ocean,
나는 바다가 좋아~

I love real dirty things.
나는 정말 더러운 것들이 좋아~.

I love to go fast,
나는 빠르게 가는게 좋아~

I love Egyptian Kings.
나는 이집트의 왕들이 좋아~

I love the whole world, and all its craziness.
나는 온 세상이 좋아~ 그 모든 이상한 것들을~

Boom de yada, boom de yada, boom de yada, boom de yada.
붐 디 야다, 붐 디 야다, 붐 디 야다, 붐 디 야다.


I love tornadoes,
나는 토네이도가 좋아~

I love Arachnids.
나는 거미류가 좋아~

I love hot magma,
나는 뜨거운 마그마가 좋아~

I love the giant squids.
나는 대왕오징어가 좋아~

I love the whole world, it's such a brilliant place.
나는 온 세상이 좋아~ 너무도 멋진 곳인걸~

Boom de yada, boom de yada, boom de yada
붐 디 야다, 붐 디 야다, 붐 디 야다, 붐 디 야다.

- The world is jist awesome!


                                          우리나라에서도 알리안츠 광고에서 이 노래를 패러디하여 CF를 틀고 있다.